normanhakim_786

Get ranking button

Khalifah Allah @normanhakim_786
Ranking:
# 236
Country:

Wrong country?

Change country

To all my beloved Singaporean families,friends & fans..jangan lupa tengok #DipuncakRahmah jam 9.30 malam ni (Ahad 11/8/19) di @mediacorp_suria channel !
.
.

Harap2 dapat la saya & our Malaysians here tengok kat #togglesg .Pls comment mcmana outcome telefilem sempena Aidiladha ni ok!TQ🙏🏻

2019-08-11 13:53

917 50

 

To all my beloved Singaporean families,friends & fans..jangan lupa tengok #DipuncakRahmah jam 9.30 malam ni (Ahad 11/8/19) di @mediacorp_suria channel ! . . Harap2 dapat la saya & our Malaysians here tengok kat #togglesg .Pls comment mcmana outcome telefilem sempena Aidiladha ni ok!TQ🙏🏻

2019-08-11 11:58

2041 18

 
In shaa Allah COMING UP NEXT #DiPuncakRahmah jam 9.30 malam ni (Ahad 11/8/19) di SURIA!Kalau di Malaysia boleh tengok di toggle
https://tv.toggle.sg/en/suria 🤗
.
.

@Regrann from @mediacorp_suria - #DiPuncakRahmah: MALAM INI!
.
.

Nantikan telemovie khas Hari Raya Haji, Di Puncak Rahmah, 9.30 malam ini di Suria & Toggle menerusi toggle.sg/suria!
.
.

Dibintangi oleh Norman Hakim, Rilla Melati, Atikah Suhaime, Ikhwan Risydah, Lydia Asyiqin, Faiz Zainal, Awad Salim, Tuliza Saat, Aaron Khaled, Sofia Dendroff, Hamidah Salim, Junainah Jumari, Danish Ashraf dan Mujahid Mahamood
.
.

 #WhatsOnSuria #AmacamRaya

2019-08-11 11:05

811 9

 

In shaa Allah COMING UP NEXT #DiPuncakRahmah jam 9.30 malam ni (Ahad 11/8/19) di SURIA!Kalau di Malaysia boleh tengok di toggle https://tv.toggle.sg/en/suria 🤗 . . @Regrann from @mediacorp_suria - #DiPuncakRahmah: MALAM INI! . . Nantikan telemovie khas Hari Raya Haji, Di Puncak Rahmah, 9.30 malam ini di Suria & Toggle menerusi toggle.sg/suria! . . Dibintangi oleh Norman Hakim, Rilla Melati, Atikah Suhaime, Ikhwan Risydah, Lydia Asyiqin, Faiz Zainal, Awad Salim, Tuliza Saat, Aaron Khaled, Sofia Dendroff, Hamidah Salim, Junainah Jumari, Danish Ashraf dan Mujahid Mahamood . . #WhatsOnSuria #AmacamRaya

Love from Cambodia❤️ALHAMDULILLAH

2019-08-11 10:18

1374 3

 

Love from Cambodia❤️ALHAMDULILLAH

@tv3malaysia NOW #BidadariWalid ❤️

2019-08-11 08:30

2494 82

 
❤️ from @keluarga.smw #TeamRayaKL

2019-08-11 07:45

2507 12

 

❤️ from @keluarga.smw #TeamRayaKL

Alhamdulillah syukur selesai ibadah korban,kitaorang adik-beradik (me & abg sulong) wakilkan korban bagi pihak ayah & mak
.
.

Selain dari ibadah,paling penting pendedahan & penceritaan tahunan kpd @awishzarisz kenapa tiap2 tahun kena buat korban (sembelih haiwan) melalui kisah Nabi Ibrahim a.s & Nabi Ismail a.s sbb mmg tiap2 tahun dia akan tanya soalan2 yg sama😅
.
.

Semoga dipermudahkan niat ibadah kprban pd setiap tahun buat kita semua Aamiin Ya Rabb❤️

2019-08-11 04:23

3765 6

 

Alhamdulillah syukur selesai ibadah korban,kitaorang adik-beradik (me & abg sulong) wakilkan korban bagi pihak ayah & mak . . Selain dari ibadah,paling penting pendedahan & penceritaan tahunan kpd @awishzarisz kenapa tiap2 tahun kena buat korban (sembelih haiwan) melalui kisah Nabi Ibrahim a.s & Nabi Ismail a.s sbb mmg tiap2 tahun dia akan tanya soalan2 yg sama😅 . . Semoga dipermudahkan niat ibadah kprban pd setiap tahun buat kita semua Aamiin Ya Rabb❤️

Salam Aidiladha Maaf Zahir & Batin dari saya seisi keluarga❤️Ampun maaf kalau ada kekurangan,salah & silap dari kami selama kita berkenalan dipentas media sosial ni ye
.
.

Sama2 kita mendoakan sesama kita semoga kita semua sentiasa didalam kasih sayang,limpah & rahmat Allah s.w.t hingga ke pengakhiran dunia & permulaan diakhirat nanti Aamiin Ya Rabb🙏🏻
.
.

Love ALLAH S.W.T...love RASULULLAH S.A.W❤️Alunan merdu suara dengan izin dariNya dari sahabat dunia akhirat saya Ustaz @tarmiziabdrahman 😘

2019-08-11 00:42

2474 7

 

Salam Aidiladha Maaf Zahir & Batin dari saya seisi keluarga❤️Ampun maaf kalau ada kekurangan,salah & silap dari kami selama kita berkenalan dipentas media sosial ni ye . . Sama2 kita mendoakan sesama kita semoga kita semua sentiasa didalam kasih sayang,limpah & rahmat Allah s.w.t hingga ke pengakhiran dunia & permulaan diakhirat nanti Aamiin Ya Rabb🙏🏻 . . Love ALLAH S.W.T...love RASULULLAH S.A.W❤️Alunan merdu suara dengan izin dariNya dari sahabat dunia akhirat saya Ustaz @tarmiziabdrahman 😘

“Hakim..!!” Dan semua pun memandang bila nama ‘Hakim’ dipanggil.Sekian.😝

2019-08-10 15:48

12947 55

 

“Hakim..!!” Dan semua pun memandang bila nama ‘Hakim’ dipanggil.Sekian.😝

Sanah Helwah Selamat Ulangtahun Kelahiran Abah @jaiezzany !!🤗Semoga sentiasa dibawah lindungan & rahmat Allah s.w.t...
.
.

We love u Abah!❤️

2019-08-10 15:09

5445 18

 

Sanah Helwah Selamat Ulangtahun Kelahiran Abah @jaiezzany !!🤗Semoga sentiasa dibawah lindungan & rahmat Allah s.w.t... . . We love u Abah!❤️

@mikayladelishahakim layan ‘stim gidik2’ korek telinga.Ni rutin wajib utk anak2 baik korek telinga atau potong kuku dari Danish sampai la ke Mikayla.Kikim je tak lepas2 lagi sbb baru pegang ‘cotton bud’ je,dia dah pecut lari jauh2 sbb dia tak tahan geli😅
.
.

Selamat berpuasa kpd yg puasa sunat Hari Arafah hari ni.Jangan lepas peluang utk doa yg mustajab antara 5.21pm sampai 6.21pm HARI NI (10/8/19) k sbb pintu langit sedang terbuka luas masa tu utk kita mintak apa yg kita nak dari Allah s.w.t...JANGAN LEPASKAN PELUANG NI K!🕺

2019-08-10 02:44

4720 24

 

@mikayladelishahakim layan ‘stim gidik2’ korek telinga.Ni rutin wajib utk anak2 baik korek telinga atau potong kuku dari Danish sampai la ke Mikayla.Kikim je tak lepas2 lagi sbb baru pegang ‘cotton bud’ je,dia dah pecut lari jauh2 sbb dia tak tahan geli😅 . . Selamat berpuasa kpd yg puasa sunat Hari Arafah hari ni.Jangan lepas peluang utk doa yg mustajab antara 5.21pm sampai 6.21pm HARI NI (10/8/19) k sbb pintu langit sedang terbuka luas masa tu utk kita mintak apa yg kita nak dari Allah s.w.t...JANGAN LEPASKAN PELUANG NI K!🕺

TQ Allah s.w.t,tq wifey @memeysuhaiza ,tq families,business associates & sahabat2 semua utk kata2 ucapan & juga doa🙏🏻
.
.

@Regrann from @memeysuhaiza - Alhamdulillah CONGRATULATIONS suami @normanhakim_786 😍
.
.

TQ  #ikonmalaysiamagazine #100TopYoungCeo2019 @100tyc2019 for the recognition👌🏻🙏🏻
.
.

4 days to go...BISMILLAH

2019-08-10 00:53

1535 31

 

TQ Allah s.w.t,tq wifey @memeysuhaiza ,tq families,business associates & sahabat2 semua utk kata2 ucapan & juga doa🙏🏻 . . @Regrann from @memeysuhaiza - Alhamdulillah CONGRATULATIONS suami @normanhakim_786 😍 . . TQ #ikonmalaysiamagazine #100TopYoungCeo2019 @100tyc2019 for the recognition👌🏻🙏🏻 . . 4 days to go...BISMILLAH

BRUNEI DARUSSALAM

Top Instagram followed

#100@raffinagita1717
https://scontent-bru2-1.cdninstagram.com/vp/e03ea33e65d9418947ccddcff7974a7b/5E27E190/t51.2885-19/s150x150/32035676_386932548482475_6745045361531813888_n.jpg?_nc_ht=scontent-bru2-1.cdninstagram.com raffinagita1717followed by: 34263426
#101@rinanose16
https://scontent-frt3-2.cdninstagram.com/vp/c5cb1065c0a40896965de6c2e50af907/5E06F941/t51.2885-19/s150x150/57368939_2155045171401308_1826589336892604416_n.jpg?_nc_ht=scontent-frt3-2.cdninstagram.com rinanose16followed by: 17484220
#102@riaricis1795
https://scontent-frt3-2.cdninstagram.com/vp/81c7ad8cef4e35d634122c38fecf129e/5E3CA571/t51.2885-19/s150x150/57104326_420131692145883_6557623910836207616_n.jpg?_nc_ht=scontent-frt3-2.cdninstagram.com riaricis1795followed by: 16002538
#103@sarwendah29
https://scontent-frt3-2.cdninstagram.com/vp/e78b1ff6cad4f5f1ca8a3946bd38fc69/5E1AB536/t51.2885-19/s150x150/69892149_2153347548297486_7204638962789384192_n.jpg?_nc_ht=scontent-frt3-2.cdninstagram.com sarwendah29followed by: 14521187
#104@raditya_dika
https://scontent-frt3-2.cdninstagram.com/vp/e373e6a8c3e1d7759ac1012093e360f4/5DFADFF6/t51.2885-19/s150x150/67028565_883518932034379_3668370376838086656_n.jpg?_nc_ht=scontent-frt3-2.cdninstagram.com raditya_dikafollowed by: 13810327
#105@ramadhaniabakrie
https://scontent-frt3-2.cdninstagram.com/vp/7d06bea680db09094266a0c5d05c53ae/5DFEFABA/t51.2885-19/s150x150/46369546_594244291031042_167943357396418560_n.jpg?_nc_ht=scontent-frt3-2.cdninstagram.com ramadhaniabakriefollowed by: 13771532

See more instagram profiles from

BRUNEI DARUSSALAM

MORE